תקנון המועדון

תאריך עדכון: 22.7.2024

תקנון המועדון GUS FRIENDS

החברה מעדכנת ומביאה לידיעת חברי המועדון ו/או למצטרפים החדשים למועדון הלקוחות, כי בתוקף מיום 1.3.2025, ייערכו בתנאי מועדון הלקוחות וכן בתקנון מועדון הלקוחות, השינויים הבאים:[1] (להלן: “השינויים בתנאי מועדון הלקוחות”):

א.  עדכון של שיעור אחוז צבירה של נקודות בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט של החברה של המותג GANT.

ב. שינוי אופן מימוש הנקודות הצבורות.

נוסח תקנון מועדון הלקוחות הכולל בחובו את השינויים בתנאי מועדון הלקוחות, אשר ייכנסו לתוקף ביום 1.3.2025, מצ”ב לתקנון זה כנספח א’ ומהווה חלק בלתי נפרד הימנו (השינויים הוארו בצבע אדום).

כללי

  1. מועדון לקוחות GUS FRIENDS (“המועדון” או “מועדון הלקוחות“) מנוהל על ידי חברת ג’. יו. אס. מרקטינג בע”מ (“החברה“), ח.פ. 513935858.
  2. החברות במועדון מקנה הטבות כמפורט בתקנון זה וכפי שייקבעו על ידי החברה מעת לעת, בחנויות הרשת של החברה של המותגים G-STAR, GANT ו- HACKETT LONDON[2] (“החנויות“) ובאתר האינטרנט של המותג GANT בכתובת דוא”ל gant.co.il (“האתר” ו/או “אתר האינטרנט של החברה“).
  3. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים לפיהם מתנהל מועדון הלקוחות של החברה הכולל את המותגים GANT, G-STAR ו- HACKETT LONDON וכן כל מותג אחר שיצורף בעתיד על ידי החברה למועדון הלקוחות (“מותגי החברה“).
  4. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כמו כן לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו את תקנון האתר של החברה כאן ואת מדינות הפרטיות של החברה כאן . תקנון זה מהווה חוזה מחייב בין החברה לבין חבר המועדון. תקנון זה  מפורסם באתר האינטרנט של החברה.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת בכפוף להוראות הדין. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו שיהא מצוי במשרדי החברה ו/או באתר האינטרנט של החברה הוא יהיה הנוסח המחייב של התקנון.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את ההטבות כולן או חלקן במסגרת מועדון הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה.

הצטרפות כחבר מועדון:

  1. רשאי להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה אדם פרטי, שהינו מעל גיל 18 שנים, אזרח ותושב ישראל, בעל תעודה מזהה, הכשיר לביצוע פעולות משפטיות בהתאם לדין ולחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ”ב – 1962, אשר מתמלאים לגביו כל תנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות (במצטבר) כמפורט להלן (להלן ולעיל בהתאמה: “חבר מועדון” ו- “תנאי הצטרפות למועדון הלקוחות“), וכן בכל מקרה כפוף לכל הוראות ולתנאי תקנון זה.
  2. המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה יידרש למלא ולסמן באופן עצמאי, מלא ובקפידה את כל הפרטים והשדות הנדרשים בטופס ההרשמה או באתר, לרבות: שם פרטי ומשפחה, מס’ טלפון, כתובת דוא”ל, תאריך יום הולדת, מגדר ופרטים נוספים, וכן לסמן “אני מסכים ומאשר” את התיבות וההסכמות הנדרשות, חתימה ושליחת “אישור”. בהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות  הלקוח יזין את קוד האימות  שנשלח אליו  לטלפון הנייד.
  3. לאחר השלמת הליך הרישום נדרש להסדיר ולשלם את תשלום דמי ההצטרפות למועדון הלקוחות.
  4. ללא השלמת הליך הרישום, באופן מלא, מדויק וברור, ותשלום דמי הצטרפות, לא ניתן יהיה להשלים את הליך הרישום לצורך חברות במועדון הלקוחות של החברה.
  5. הליך הרישום באמצעות דרכי הצטרפות למועדון הלקוחות יעשה במועד ובמעמד קבלת הקישור הייעודי לטופס ההרשמה הדיגיטלי.
  6. ככל שהחברה תאפשר, לקוחות אשר ברשותם מכשיר טלפון “כשר”, יוכלו להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות רישום טלפוני, באמצעות קבלת שיחת טלפון מוקלטת שתשלח למספר הטלפון הפרטי של הלקוח המבקש להצטרף למועדון הלקוחות; באמצעי רישום זה, הלקוח יפעל בהתאם להנחיות שיושמעו לו בשיחת הטלפון המוקלטת ויאשר את הפרטים שמסר וכן את האישורים והתנאים הנדרשים; כמו כן הוראות הסעיפים לעיל ולהלן, יחולו על הלקוח, בשינויים המתחייבים, בקשר עם רישום למועדון הלקוחות באמצעות רישום טלפוני כאמור.  
  7. הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום דמי הצטרפות חד פעמיים בסך 45 ₪ (להלן ולעיל: “דמי ההצטרפות“). החברה רשאית לשנות ו/או להפחית ו/או להעלות את סכום דמי ההצטרפות בכל עת ולא תהיה למצטרף לאחר שינוי כאמור טענה על כך. יובהר כי דמי ההצטרפות לא יושבו אלא אם הביטול בוצע עד שבועיים מיום ההצטרפות ולא נעשה כל שימוש במועדון הלקוחות ובהטבות המועדון.
  8. ניתן להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות אתר האינטרנט של החברה או בחנויות, לרבות חנויות אאוטלט.
  9. החברות במועדון הינה ממועד ההצטרפות וללא הגבלת זמן אלא אם חבר המועדון הודיע לחברה בכתב על סיום חברותו ו/או אם חבר הפר את תקנון המועדון ו/או במקרה של ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.
  10. הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בחברות במועדון ובתנאי המימוש הקבועים בתקנון זה.
  11. ניתן להצטרף ולהירשם למועדון פעם אחת בלבד.
  12. חבר מועדון, בעת ההצטרפות, מאשר כי הוא מסכים, מאשר ומצהיר כי קרא את כל הוראות תקנון זה וכי הוא מוכן לקבל על עצמו את כל הוראותיו ותנאיו ללא כל סייג. יובהר כי עצם השימוש של החבר במועדון, לרבות צבירת נקודות ומימוש הטבות המועדון, מהווה הסכמה מלאה של תנאי המועדון כפי שמפורטים התקנון זה.
  13. החברה או מי מטעמה רשאית לבקש תעודה מזהה בעת הליך ההצטרפות ו/או שימוש בהטבות המועדון.
  14. מצטרף למועדון מתבקש למסור פרטים אישיים נכונים ומדויקים ובכלל זה מספר טלפון נייד, מספר טלפון נוסף, דואר אלקטרוני תקף, כתובת מלאה.
  15. לחברה מדיניות פרטיות, אשר תחול על חבר המועדון, כלקוח של החברה, בענייני פרטיות ומידע פרסומי, לרבות בכל הקשור לרישום ו/או להצטרפות ו/או לחברות ו/או לשימוש במועדון הלקוחות; מדיניות הפרטיות של החברה הינה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ומופיעה בעמוד הראשי של אתר האינטרנט של החברה ובנוסף זמינה בקישור להלן: “למדיניות הפרטיות של החברה והקבוצה” (להלן ולעיל: “מדיניות הפרטיות של החברה“); חבר המועדון מאשר, מסכים ומקבל על עצמו את מדיניות הפרטיות של החברה כפי שתעודכן מעת לעת.
  16. כמו כן מתבקש המצטרף למועדון להסכים לקבלת דיוור על ידי החברה וכל מי מטעמה כמפורט במדיניות הפרטיות של החברה והקבוצה “כאן
  17. פרטי חברי המועדון יישמרו בכתב ו/או במדיה מגנטית ו/או בכל אמצעי אחר על פי החלטת החברה. בהצטרפות למועדון מסכים החבר להיכלל במאגר המידע של החברה. מבלי לגרוע מן האמור יובהר כי על המצטרף אין חובה למסור פרטים אישיים אך אי מסירתם לא תאפשר ליהנות מהצטרפות למועדון ו/או מהטבות המועדון.
  18. חבר המועדון שמבקש להפסיק את חברותו במועדון יודיע על כך באמצעות פניה לשירות לקוחות כאן ועם הסרתו מהמועדון לא יהא זכאי להשתמש בנקודות ו/או ההטבות שנצברו לו כפי שאלה מופיעים ברישומי החברה.
  19. החברה רשאית לסיים ו/או לשנות את תנאי המועדון, לרבות את תנאי ההצטרפות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.  
  20. החברה זכאית לסרב לאשר רישומו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי אם עולה חשש שההצטרפות בניגוד להוראות תקנון זה או שנעשה ניצול לרעה בהליך ההצטרפות.
  21. האחריות והתחייבות בקשר למסירת פרטי ההצטרפות ונכונותם הינה על חבר המועדון בלבד. לא תשמע כל טענה כלפי החברה או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות בשל פרטים שגויים. מסירת פרט או יותר שגוי תהווה עילה שלא לקבל ו/או להפסיק את החברות במועדון.
  22. החברות במועדון היא אישית, ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר, לרבות מימוש הטבות או נקודות שנצטברו.
  23. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות שלילת זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה שימוש לרעה או שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או בחברות במועדון הלקוחות ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק ו/אן חבר המועדון מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים ו/או חבר המועדון הצטרף יותר מפעם אחת למועדון הלקוחות ו/או תשלום דמי החברות ו/או תשלום בגין רכישה לא כובד מכל סיבה שהיא ו/או בגין ביצוע מעשה ו/או מחדל שיש בהם ניסיון לפגוע ו/או פוגעים בחברה ו/או במועדון הלקוחות ו/או במי מטעמה של החברה. החברה לא תהיה מחויבת במתן הודעה ו/או התראה כלשהי לחבר המועדון טרם ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.
  24. בוטלה חברותו של חבר מועדון על ידי החברה יבוטלו הנקודות הצבורות לטובתו, אם וככל שנצברו כאלה ללא כל פיצוי.
  25. החברות במועדון מקנה הטבות בחנויות החברה ובאתר האינטרנט של החברה. רשימת החנויות ואתר החברה בהם ניתן יהיה לעשות שימוש במועדון ומימוש ההטבות תיערך ע”י החברה ותעודכן מעת לעת ע”י חברה ע”י הוספת ו/או גריעת חנויות ו/או אתרים ע”פ החלטת החברה מעת לעת. לרשימת החנויות כאן.

צבירה ומימוש “נקודות”, תוקף הנקודות והטבות נוספות לחבר המועדון

  1. חבר מועדון זכאי לצבור נקודות בעבור כל רכישה מזכה, כפי שיפורט להלן, באחת מחנויות החברה ו/או באתר. הצבירה נגזרת מסכום הרכישה בפועל (סכום נטו) בהתאם למפורט להלן.
  2. כל נקודה שנצטברה הינה שוות ערך ל- 1 ₪ בעת מימושה. הנקודות אותן צובר חבר המועדון אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה למזומן או לכל אמצעי תשלום אחר.
  3. רכישה מזכה: רכישת מוצרים על ידי חבר מועדון בחנויות ו/או באתר האינטרנט או כפי שיקבע על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, באמצעי התשלום הבאים: מזומן, כרטיס אשראי המכובד בישראל ועל ידי החברה, המחאה בנקאית, שובר זיכוי ,כרטיסי מתנה וכדומה ככל שהם משקפים 100% מהתמורה שולמה עבורם. למען הסר ספק אמצעי תשלום ברכישות באתר  הינם  בהתאם לתקנון  האתר כאן.
  4. יובהר כי רכישת כרטיס מתנה אינה רכישה מזכה. החברה רשאית לקבוע כי מוצרים נוספים אינם בגדר רכישה מזכה.
  5. צבירת הנקודות ומימושן היא בהתאם בתנאים הבאים:
  • בחנויות החברה ובאתר למעט חנויות אאוטלט, רכישת פריט מותג GANT – 15% מסכום הרכישה. (לדוגמא: רכישת מותג GANT ב-200 ₪ מקנה 30 נקודות).
  • בחנויות החברה ובאתר למעט חנויות אאוטלט רכישת פריט מותג G-STAR – 10% מסכום הרכישה.
  • בחנויות אאוטלט – 10% מרכישת מותגי GANT או .G-STAR
  • בחנות (2) HACKETT LONDON, רכישת פריט מותג HACKETT LONDON – 15% מסכום הרכישה ובתוקף מיום 1.3.2025 יופחת ויעודכן לשיעור של 10% (עשרה אחוזים) מסכום הרכישה נטו.
  • בתקופת מבצעים ייתכן ותהיה צבירה מופחתת והכל לפי החלטת החברה מעת לעת כפי שיפורסמו על ידה.
  • מימוש הנקודות שנצברו הינו בתנאי כי נצברו מספר נקודות השווה או העולה על מחיר פריט בערכו המלא, לפני הנחה. לא ניתן להוסיף תשלום מזומן או אמצעי תשלום אחר על מספר הנקודות הצבורות כדי להשלים את מחיר הפריט.
  • לא ניתן לממש נקודות באותה העסקה בה נצברו, אלא אך ורק בעסקה נפרדת.
  • דמי הצטרפות אינן מקנים  צבירת  נקודות.
  • לא ניתן לממש נקודות על קטגוריית הלבשה תחתונה, שעונים, גרביים ומבשמים.  
  • החברה רשאית לקבוע מעת לעת אילו מהמוצרים ניתן לרכוש במימוש בנקודות ואילו מוצרים אינם ניתנים לרכישה באמצעות מימוש הנקודות.
  • החברות במועדון מקנה זכות ליהנות מצבירת נקודות במקביל למבצעי הנחות. החברה רשאית לפי שיקול דעתה בלעדי שלא להעניק כפל למבצע הנחות.
  • מימוש נקודות יתאפשר ברכישה בחנויות בלבד, לרבות חנויות אאוטלט. באתר החברה לא ניתן לממש נקודות.
  • רכישת מוצר בנקודות הינו במחירו המלא (המחיר על הפריט) וללא מבצע ו/או הנחה ו/או הטבת מועדון, אלא אם ייקבע אחרת על ידי החברה.
  • רכישה באמצעות נקודות, שובר הנחה, או מימוש מתנת /הטבת יום הולדת אינה רכישה מזכה ואינה מקנה צבירה של נקודות.
  • ככל חבר מועדון מחזיק בחברות מועדון נוסף ככל שישנו, שתקף בחנויות ובאתר, יובהר כי ניתן להשתמש בעת רכישה רק בחברות של מועדון אחד.
  • החברה תהיה רשאית לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת, בכפוף להוראות הדין, את ערכה הכספי של כל נקודה צבורה, ו/או את שיעור הנקודות הנצברות ברכישה ו/או את אופן הזכות לצבירה ו/או למימוש נקודות, ו/או את אמצעי התשלום המזכים בצבירת נקודות ו/או לקבוע תנאים וסייגים נוספים באשר לזכות לצבור ו/או לממש נקודות, לפי החלטתה של החברה ושיקול דעתה של החברה.  
  1. החברה תהא רשאית לערוך מבצעים והטבות ייחודיים במסגרת המועדון אשר יהיו תקפים למשך תקופה מוגבלת ובאיזה מהמותגים הנמכרים על ידה ובאילו מהחנויות ו/או האתר.
  2. במידה וחבר המועדון ניצל יותר מהנקודות המגיעות לו בשל תקלה או שיבוש במחשבי החברה, אזי החברה רשאית לדרוש מהחבר החזר כספי בערך של 1 ₪ עבור כל נקודה שנוצלה בטעות וזאת על מנת לכסות את הגירעון בנקודות או קיזוז נקודות בקניה הבאה.
  3. במידה ויינתן זיכוי או החזר כספי בגין השבת פריט שנרכש במסגרת רכישה המזכה את החבר בצבירת נקודות, יקוזזו הנקודות שניתנו לחבר המועדון בעבור אותו פריט מסך הנקודות שנצברו עד לאותה עת בחשבונו ובאם וסכום הנקודות הצבור בפועל נמוך מסכום הנקודות אותן יש לקזז הרי שסכום ההפרש/גירעון בנקודות יופחת מסכום הזיכוי או ההחזר הכספי בערך של 1 נק’ שווה ל- 1 ₪.
  4. בטעינת כרטיס מתנה ו/או רכישה של אמצעי תשלום אחרים לא ייהנה החבר מהטבות מועדון, לרבות צבירת נקודות. למען הסר ספק מובהר כי טעינת כרטיס מתנה תתאפשר אך ורק במזומן או אשראי לפי קביעת החברה.
  5. יתרת הצבירה תופיע על חשבונית רכישה. כמו כן, חבר יכול לבדוק בכל עת את יתרת הצבירה באיזור האישי באתר כאן. הרישום שבידי החברה הוא זה שיקבע באופן סופי ומוחלט את סכום הנקודות שצבר כל חבר. חבר החש עצמו נפגע בכל הקשור לסכום הנקודות שצבר, או מכל עניין אחר הנובע מתקנון זה, רשאי לפנות לשירות הלקוחות כאן של החברה ולהעלות השגותיו. החלטת החברה תינתן בתוך 14 ימי עסקים והיא סופית ובלתי ניתנת לערעור.
  6. מימוש הטבת הנקודות יתאפשר במשך שנה וחצי (18 חודשים) בלבד מיום הרכישה המזכה האחרונה, כאשר כל רכישה מזכה נוספת באחת מחנויות החברה ו/או האתר, תאריך את תוקף תקופת המימוש ב- 18 חודשים נוספים. חבר מועדון שלא יבצע רכישה מזכה במשך 18 חודשים מיום הרכישה המזכה האחרונה – תימחק יתרת הנקודות שצבר ללא כל פיצוי. המחיקה תתבצע באופן אוטומטי והחברה לא תהא מחויבת להודיע לחבר המועדון מראש על המחיקה כאמור ולאחר מכן לא תשמע טענה נוספת בעניין זה. החברה רשאית לקצר או להאריך את תוקף המימוש והכל בהתאם להוראות הדין.
  7. חבר המועדון ייהנו מהטבות ומבצעים מיוחדים לפי שיקול דעת החברה, עדכונים מוקדמים לגבי ימי מכירה מיוחדים, הגעת קולקציות מוצרים חדשים ומבצעים אחרים, לפי שיקול דעתה של החברה והודעות על כך תימסרנה במסרונים, במיילים וכד’ והחבר מאשר הסכמתו לקבל הודעות אלה.
  8. לא יינתנו הטבות ו/או נקודות בדיעבד על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עסקאות שבהן לא ניתנו הטבות ו/או נקודות עקב אי הצגת כרטיס מועדון ותעודת זהות בעת הרכישה.
  9. החברה רשאית לבקש תעודה מזהה ממי ממבקש להצטרף למועדון, לבצע רכישה מזכה, מימוש נקודות או הטבות.

הטבות המועדון:

  1. חברי המועדון ייהנו מהטבת 7% הנחת מועדון בכל רכישה בחנויות הרשת שאינן חנויות אאוטלט ממחיר מלא ללא הנחה . בכל מקרה, לא יחולו כפל מבצעים או כפל הנחות או הטבות אלא אם צוין אחרת בתקנון זה או בפרסומים. על אף האמור, הטבת יום הולדת היא בנוסף לכל הטבת מועדון אחרת שתינתן על יתרת התשלום, לאחר ניכוי כל ההנחות /הטבות האחרות ככל שישנן . החברה רשאית לשנות את אחוזי ההנחה ללא כל הודעה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והכל בכפוף לדין.
  2. הטבת יום הולדת – בחודש יום ההולדת תינתן הטבה או מתנה בהתאם להחלטת החברה מעת לעת למימוש חד פעמי עם הצגת תעודת זהות חבר המועדון. ההטבה בדרך של הנחה תהא על יתרת התשלום ברכישה אחת, לאחר ניכוי כל ההנחות /הטבות האחרות ככל שישנן, לרבות מימוש נקודות. הטבת יום הולדת אינה תקפה בחנויות אאוטלט.
  3. לקוח חדש המצטרף למועדון בחודש יום ההולדת שלו, יהיה זכאי למימוש הטבת יום הולדת כאמור לעיל החל מהשנה העוקבת להצטרפותו.
  4. ביטול עסקה תבוצע בהתאם להוראות הדין כמפורט בתקנון כאן.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולשנות את דיוור המבצעים וההטבות מעת לעת בכל דרך שהיא, בין היתר באמצעות הודעות SMS , דואר, דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט, סליפ קופה ובכל דרכי התקשורת האפשריים על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראת הדין ומדיניות הפרטיות של החברה כאן.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לאו), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה (להלן: “זכויות קניין רוחני של החברה“), וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא.
  2. חבר המועדון מאשר ומתחייב כלפי החברה כי לא יעשה על ידו ו/או על ידי מי מטעמו כל פעולה ו/או שימוש ו/או מעשה מכל מן וסוג שהוא בזכויות הקניין הרוחני של החברה, בכל דרך ו/או אמצעי שהוא.
  3. אין באמור בסעיפים אלו כדי לגרוע מזכויותיה של החברה ו/או מהוראות כל דין ובנוסף להם יחולו ההגבלות ו/או האיסורים הקבועים בדין בקשר עם זכויות קניין רוחני של החברה.

שימוש נאות במועדון הלקוחות  

  1. חבר המועדון מאשר ומתחייב כי בהצטרפותו למועדון הלקוחות, חברותו במועדון הלקוחות ובשימוש בו, הוא מקבל ומחיל על עצמו, ללא כל סייג, את כל הוראות ותנאי תקנון מועדון הלקוחות, כפי שיעודכן מעת עת.
  2. חבר המועדון מתחייב כי לא יעשה ו/או לא יסייע לעשות שימוש במועדון הלקוחות ו/או בקשר עם החברות במועדון הלקוחות ו/או הנובע ממנה, באופן הנוגד ו/או המפר את הוראות ותנאי תקנון זה (להלן: “הפרת התחייבות“). 
  3. בכל מקרה של הפרת התחייבות על ידי חבר המועדון, החברה תהיה רשאית לתבוע מחבר המועדון שיפוי ו/או פיצויים בגין כל הנזקים ו/או ההפסדים ו/או ההוצאות שנגרמו ו/או ייגרמו לה ו/או לפעול כנגד חבר המועדון בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה על פי דין.

שונות

  1. האחריות למילוי טופס הצטרפות ועדכון הפרטים הנכונים הינה של הלקוח ולא תשמע כל טענה כלפי החברה בגין אי קבלת כרטיס מועדון או אי קבלת הטבות המועדון מחמת טעות במילוי הפרטים על גבי הטופס. הנתונים האישיים בטופס ישמשו את החברה לצורך פנייה ללקוח ולתפעול שוטף של מועדון הלקוחות.
  2. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי מדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  3. בכל מקרה של מחלוקת בין הצדדים בקשר עם פרשנותו ו/או אכיפתו של תקנון זה ו/או פעולה ו/או סכסוך הנובעים מתקנון זה ו/או בקשר עם השימוש ו/או החברות במועדון הלקוחות (להלן: “המחלוקת“), מוסכם כי יועצה המשפטי של החברה ישמש כפוסק מוסכם בין הצדדים ליישוב המחלוקת והצדדים מתחייבים כי ישתפו פעולה.
  4. מובהר ומוסכם כי לבתי המשפט בתל אביב בלבד תהייה נתונה סכמות שיפוט ייחודית ובלעדית בכל הקשור למחלוקת בין הצדדים ו/או בכל הקשור לתקנון זה ו/או למועדון הלקוחות והחברות בו.
  5. החברה תהיה רשאית לחבור ו/או לעשות שיתופי פעולה ו/או להוסיף ו/או לגרוע חברות ו/או אתרי אינטרנט ו/או מותגים נוספים למועדון הלקוחות של החברה, לפי החלטתה ושיקול דעתה ובתנאים שייקבעו על ידה.
  6. בכל מקרה של פעולה מצד החברה לטובת חבר מועדון כלשהו, באופן השונה מהאמור בתקנון זה, תחשב הפעולה של החברה לפעולה שהינה לפנים משורת הדין בלבד, ולא תחשב או תשמש כויתור על זכויות החברה ו/או על התחייבויות חבר המועדון.
  7. להסרת ספק, רשימת חנויות החברה בהן ניתן להצטרף ו/או לעשות שימוש במועדון הלקוחות הינה בהתאם לרשימת החנויות המופיעה “כאן“, וכפי שתעודכן מעת לעת.
  8. בכל מקרה בו נדרש עדכון פרטיו של חבר המועדון, באחריות חבר המועדון בלבד לפנות לשירות הלקוחות בלבד. במקרה כאמור, יהיה על חבר המועדון למלא את פרטיו הנכונים בטופס הייעודי לכך או בהתאם לדרישת שירות הלקוחות ולאשר בחתימתו את העדכון, ובכפוף לתנאי תקנון זה.
  9. במקרה בו נשלח על ידי החברה לחבר המועדון קופון ו/או שובר הטבה ו/או קוד שימוש ו/או הנחה כלשהי לשימוש ולמימוש של חבר המועדון, מבלי שיש בכך כדי לחייב את החברה לעשות כן, מובהר כי הקופון ו/או שובר ההטבה ו/או קוד שימוש ו/או ההנחה, הינו לשימוש חד פעמי, לשימוש אישי של חבר המועדון פעם אחת בלבד, אינו ניתן להעברה, ללא כפל מבצעים ו/או הנחות, בתוקף עד למועד הנקוב בו או עד למועד מימושו בפועל – לפי המוקדם.
  10. בעת עסקת רכישה ו/או בכל פעולה אחרת על ידי חבר המועדון תוך הפעלת חברותו במועדון הלקוחות ושימוש בו, לא ניתן להחליף ו/או לשנות ו/או לפצל את עסקת הרכישה בין חבר המועדון מבצע העסקה לבין חבר מועדון אחר ו/או נוסף ו/או לעשות שימוש בחברות ו/או השתייכות למועדון לקוחות אחר ו/או נוסף.
  11. מועדונים אחרים ו/או הטבות של מועדונים אחרים -בכל מקרה בו חבר המועדון ירצה לעשות שימוש בחברותו במועדון הלקוחות, לרבות בעת ביצוע רכישה ו/או מימוש הטבה של מועדון הלקוחות ו/או מבצעים של מועדון הלקוחות, לא ניתן יהיה לעשות במקביל שימוש במועדונים אחרים ו/או בהטבות של מועדונים אחרים, מכל סוג שהוא (לרבות, שובר, קופון, קוד הטבה, כרטיס ההטבה, הנחת עובד וכיו”ב). לפיכך, חבר המועדון יידרש לבחור במעמד ביצוע הרכישה האם לעשות שימוש בחברותו במועדון הלקוחות של החברה או שימוש במועדונים אחרים ו/או בהטבות של מועדונים אחרים.
  12. החברה רשאית להחריג מוצרים מסוימים שייקבעו על ידה מעת לעת אשר רכישתם לא תתאפשר תוך שימוש במועדון הלקוחות של החברה ו/או תוך שימוש בהטבה מהטבותיו, לרבות: קטגוריית הלבשה תחתונה, שעונים, גרביים ומבשמים.
  13. עסקאות ועדים/לקוחות עסקיים/מועדונים אחרים/עובדי חברה/נותני שירותים לחברה – בעת ביצוע החלפה ו/או החזרה של מוצר הניתן כמתנה במסגרת עסקאות ועדים ו/או לקוחות עסקיים ו/או מועדונים אחרים ו/או רכישות עובד/נותן שירות לחברה, לא ניתן לבצע החלפה ו/או החזרה תוך שימוש במועדון הלקוחות.
  14. מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשרות לקוחות החברה כאן במייל service@gus.co.il או באמצעות טל.03-5412323 בשעות הפעילות של שרות הלקוחות כפי שיפורסמו מעת לעת ונכון למועד זה בימים ראשון – חמישי, בימי עסקים בלבד, בין השעות: 10:00-13:00
  15. מטעמי נוחות בלבד, הרשום בתקנון זה הינו בלשן זכר. כל הנרשם בלשון זכר יש לראותו כנכון גם בלשון נקבה.

 

* סוף  התקנון *

 נספח א’  לתקנון המועדון GUS FRIENDS

החברה מעדכנת ומביאה לידיעת חברי המועדון ו/או למצטרפים החדשים למועדון הלקוחות, כי בתוקף מיום 1.3.2025, ייערכו בתנאי מועדון הלקוחות וכן בתקנון מועדון הלקוחות, השינויים הבאים:[3] (להלן: “השינויים בתנאי מועדון הלקוחות”):

  • עדכון של שיעור אחוז צבירה של נקודות בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט של החברה של המותג GANT.
  • שינוי אופן מימוש הנקודות הצבורות.

נוסח תקנון מועדון הלקוחות הכולל בחובו את השינויים בתנאי מועדון הלקוחות, אשר ייכנסו לתוקף ביום 1.3.2025, מצ”ב להלן (השינויים בנספח זה נערכו בסעיף מס’ 36 והוארו בצבע אדום).

כללי

  1. מועדון לקוחות GUS FRIENDS (“המועדון” או “מועדון הלקוחות“) מנוהל על ידי חברת ג’. יו. אס. מרקטינג בע”מ (“החברה“), ח.פ. 513935858.  
  2. החברות במועדון מקנה הטבות כמפורט בתקנון זה וכפי שייקבעו על ידי החברה מעת לעת, בחנויות הרשת של החברה של המותגים STAR-G ו- GANT ו- HACKETT LONDON (2)(“החנויות“) ובאתר האינטרנט של המותג GANT בכתובת דוא”ל gant.co.il (“האתר” ו/או “אתר האינטרנט של החברה“).
  3. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים לפיהם מתנהל מועדון הלקוחות של החברההכולל את המותגים GANT ו- G-STAR ו- HACKETT LONDON וכן כל מותג אחר שיצורף בעתיד על ידי החברה למועדון הלקוחות (“מותגי החברה“).
  4. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כמו כן לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו את תקנון האתר של החברה כאן ואת מדינות הפרטיות של החברה כאן . תקנון זה מהווה חוזה מחייב בין החברה לבין חבר המועדון. תקנון זה  מפורסם באתר האינטרנט של החברה.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת בכפוף להוראות הדין. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו שיהא מצוי במשרדי החברה ו/או באתר האינטרנט של החברה הוא יהיה הנוסח המחייב של התקנון.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את ההטבות כולן או חלקן במסגרת מועדון הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה.

הצטרפות כחבר מועדון:

  1. רשאי להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה אדם פרטי, שהינו מעל גיל 18 שנים, אזרח ותושב ישראל, בעל תעודה מזהה, הכשיר לביצוע פעולות משפטיות בהתאם לדין ולחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ”ב – 1962, אשר מתמלאים לגביו כל תנאי ההצטרפות למועדון הלקוחות (במצטבר) כמפורט להלן (להלן ולעיל בהתאמה: “חבר מועדון” ו- “תנאי הצטרפות למועדון הלקוחות“), וכן בכל מקרה כפוף לכל הוראות ולתנאי תקנון זה.
  2. המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה יידרש למלא ולסמן באופן עצמאי, מלא ובקפידה את כל הפרטים והשדות הנדרשים בטופס ההרשמה או באתר, לרבות: שם פרטי ומשפחה, מס’ טלפון, כתובת דוא”ל, תאריך יום הולדת, מגדר ופרטים נוספים, וכן לסמן “אני מסכים ומאשר” את התיבות וההסכמות הנדרשות, חתימה ושליחת “אישור”. בהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות  הלקוח יזין את קוד האימות  שנשלח אליו  לטלפון הנייד.
  3. לאחר השלמת הליך הרישום נדרש להסדיר ולשלם את תשלום דמי ההצטרפות למועדון הלקוחות.
  4. ללא השלמת הליך הרישום, באופן מלא, מדויק וברור, ותשלום דמי הצטרפות, לא ניתן יהיה להשלים את הליך הרישום לצורך חברות במועדון הלקוחות של החברה.
  5. הליך הרישום באמצעות דרכי הצטרפות למועדון הלקוחות יעשה במועד ובמעמד קבלת הקישור הייעודי לטופס ההרשמה הדיגיטלי.
  6. ככל שהחברה תאפשר, לקוחות אשר ברשותם מכשיר טלפון “כשר”, יוכלו להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות רישום טלפוני, באמצעות קבלת שיחת טלפון מוקלטת שתשלח למספר הטלפון הפרטי של הלקוח המבקש להצטרף למועדון הלקוחות; באמצעי רישום זה, הלקוח יפעל בהתאם להנחיות שיושמעו לו בשיחת הטלפון המוקלטת ויאשר את הפרטים שמסר וכן את האישורים והתנאים הנדרשים; כמו כן הוראות הסעיפים לעיל ולהלן, יחולו על הלקוח, בשינויים המתחייבים, בקשר עם רישום למועדון הלקוחות באמצעות רישום טלפוני כאמור.  
  7. הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום דמי הצטרפות חד פעמיים בסך 45 ₪ (להלן ולעיל: “דמי ההצטרפות“). החברה רשאית לשנות ו/או להפחית ו/או להעלות את סכום דמי ההצטרפות בכל עת ולא תהיה למצטרף לאחר שינוי כאמור טענה על כך. יובהר כי דמי ההצטרפות לא יושבו אלא אם הביטול בוצע עד שבועיים מיום ההצטרפות ולא נעשה כל שימוש במועדון הלקוחות ובהטבות המועדון.
  8. ניתן להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות אתר האינטרנט של החברה או בחנויות, לרבות חנויות אאוטלט.
  9. החברות במועדון הינה ממועד ההצטרפות וללא הגבלת זמן אלא אם חבר המועדון הודיע לחברה בכתב על סיום חברותו ו/או אם חבר הפר את תקנון המועדון ו/או במקרה של ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.
  10. הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בחברות במועדון ובתנאי המימוש הקבועים בתקנון זה.
  11. ניתן להצטרף ולהירשם למועדון פעם אחת בלבד.
  12. חבר מועדון, בעת ההצטרפות, מאשר כי הוא מסכים, מאשר ומצהיר כי קרא את כל הוראות תקנון זה וכי הוא מוכן לקבל על עצמו את כל הוראותיו ותנאיו ללא כל סייג. יובהר כי עצם השימוש של החבר במועדון, לרבות צבירת נקודות ומימוש הטבות המועדון, מהווה הסכמה מלאה של תנאי המועדון כפי שמפורטים התקנון זה.
  13. החברה או מי מטעמה רשאית לבקש תעודה מזהה בעת הליך ההצטרפות ו/או שימוש בהטבות המועדון.
  14. מצטרף למועדון מתבקש למסור פרטים אישיים נכונים ומדויקים ובכלל זה מספר טלפון נייד, מספר טלפון נוסף, דואר אלקטרוני תקף, כתובת מלאה.
  15. לחברה מדיניות פרטיות, אשר תחול על חבר המועדון, כלקוח של החברה, בענייני פרטיות ומידע פרסומי, לרבות בכל הקשור לרישום ו/או להצטרפות ו/או לחברות ו/או לשימוש במועדון הלקוחות; מדיניות הפרטיות של החברה הינה חלק בלתי נפרד מתקנון זה ומופיעה בעמוד הראשי של אתר האינטרנט של החברה ובנוסף זמינה בקישור להלן: למדיניות הפרטיות של החברה והקבוצה (להלן ולעיל: “מדיניות הפרטיות של החברה“); חבר המועדון מאשר, מסכים ומקבל על עצמו את מדיניות הפרטיות של החברה כפי שתעודכן מעת לעת.
  16. כמו כן מתבקש המצטרף למועדון להסכים לקבלת דיוור על ידי החברה וכל מי מטעמה כמפורט במדיניות הפרטיות של החברה והקבוצה “כאן
  17. פרטי חברי המועדון יישמרו בכתב ו/או במדיה מגנטית ו/או בכל אמצעי אחר על פי החלטת החברה. בהצטרפות למועדון מסכים החבר להיכלל במאגר המידע של החברה. מבלי לגרוע מן האמור יובהר כי על המצטרף אין חובה למסור פרטים אישיים אך אי מסירתם לא תאפשר ליהנות מהצטרפות למועדון ו/או מהטבות המועדון.
  18. חבר המועדון שמבקש להפסיק את חברותו במועדון יודיע על כך באמצעות פניה לשירות לקוחות כאן ועם הסרתו מהמועדון לא יהא זכאי להשתמש בנקודות ו/או ההטבות שנצברו לו כפי שאלה מופיעים ברישומי החברה.
  19. החברה רשאית לסיים ו/או לשנות את תנאי המועדון, לרבות את תנאי ההצטרפות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.  
  20. החברה זכאית לסרב לאשר רישומו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי אם עולה חשש שההצטרפות בניגוד להוראות תקנון זה או שנעשה ניצול לרעה בהליך ההצטרפות.
  21. האחריות והתחייבות בקשר למסירת פרטי ההצטרפות ונכונותם הינה על חבר המועדון בלבד. לא תשמע כל טענה כלפי החברה או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות בשל פרטים שגויים. מסירת פרט או יותר שגוי תהווה עילה שלא לקבל ו/או להפסיק את החברות במועדון.
  22. החברות במועדון היא אישית, ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר, לרבות מימוש הטבות או נקודות שנצטברו.
  23. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות שלילת זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה שימוש לרעה או שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או בחברות במועדון הלקוחות ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק ו/אן חבר המועדון מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים ו/או חבר המועדון הצטרף יותר מפעם אחת למועדון הלקוחות ו/או תשלום דמי החברות ו/או תשלום בגין רכישה לא כובד מכל סיבה שהיא ו/או בגין ביצוע מעשה ו/או מחדל שיש בהם ניסיון לפגוע ו/או פוגעים בחברה ו/או במועדון הלקוחות ו/או במי מטעמה של החברה. החברה לא תהיה מחויבת במתן הודעה ו/או התראה כלשהי לחבר המועדון טרם ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי החברה.
  24. בוטלה חברותו של חבר מועדון על ידי החברה יבוטלו הנקודות הצבורות לטובתו, אם וככל שנצברו כאלה ללא כל פיצוי.
  25. החברות במועדון מקנה הטבות בחנויות החברה ובאתר האינטרנט של החברה. רשימת החנויות ואתר החברה בהם ניתן יהיה לעשות שימוש במועדון ומימוש ההטבות תיערך ע”י החברה ותעודכן מעת לעת ע”י חברה ע”י הוספת ו/או גריעת חנויות ו/או אתרים ע”פ החלטת החברה מעת לעת. לרשימת החנויות כאן.

צבירה ומימוש “נקודות”, תוקף הנקודות והטבות נוספות לחבר המועדון

  1. חבר מועדון זכאי לצבור נקודות בעבור כל רכישה מזכה, כפי שיפורט להלן, באחת מחנויות החברה ו/או באתר. הצבירה נגזרת מסכום הרכישה בפועל (סכום נטו) בהתאם למפורט להלן.
  2. כל נקודה שנצטברה הינה שוות ערך ל- 1 ₪ בעת מימושה. הנקודות אותן צובר חבר המועדון אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה למזומן או לכל אמצעי תשלום אחר.
  3. רכישה מזכה: רכישת מוצרים על ידי חבר מועדון בחנויות ו/או באתר האינטרנט או כפי שיקבע על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, באמצעי התשלום הבאים: מזומן, כרטיס אשראי המכובד בישראל ועל ידי החברה, המחאה בנקאית, שובר זיכוי ,כרטיסי מתנה וכדומה ככל שהם משקפים 100% מהתמורה שולמה עבורם. למען הסר ספק אמצעי תשלום ברכישות באתר  הינם  בהתאם לתקנון האתר כאן.
  4. יובהר כי רכישת כרטיס מתנה אינה רכישה מזכה. החברה רשאית לקבוע כי מוצרים נוספים אינם בגדר רכישה מזכה.
  5. צבירת הנקודות ומימושן היא בהתאם בתנאים הבאים:
  • בתוקף מיום 1.3.2025, שיעור הצבירה בנקודות בחנויות החברה, באתר, ובחנויות אאוטלט, ברכישת פריט מותג GANT – יהיה  10% (עשרה אחוזים) מסכום הרכישה (נטו). (לדוגמא: רכישת מותג GANT ב-200 ₪ מקנה 20 נקודות, בכפוף להוראות ותנאי תקנון המועדון).
  • בחנויות החברה , לרבות בחנויות אאוטלט, ברכישת פריט מותג G-STAR -שיעור הצבירה בנקודות יהיה 10% (עשרה אחוזים) מסכום הרכישה (נטו).
  • בחנות HACKETT LONDON , רכישת פריט מותג HACKETT LONDON – 15% מסכום הרכישה ובתוקף מיום 1.3.2025 יופחת ויעודכן לשיעור של 10% (עשרה אחוזים) מסכום הרכישה נטו.
  • בתקופת מבצעים ייתכן ותהיה צבירה מופחתת והכל לפי החלטת החברה מעת לעת כפי שיפורסמו על ידה.
  • בתוקף מיום 1.3.2025, מימוש הנקודות שנצברו הינו בתנאי כי נצברה לזכות חבר המועדון, יתרה של לפחות 100 (מאה) נקודות צבורות, בכל עת בה יבחר חבר המועדון לממש נקודות צבורות לזכותו ברכישה של פריט לפי המחיר המלא של הפריט – ללא מבצע ו/או הנחה ו/או הטבת מועדון אחרת, אלא אם ייקבע אחרת על ידי החברה;  מבלי לגרוע מהאמור, ניתן להוסיף תשלום מזומן או אמצעי תשלום אחר על מספר הנקודות הצבורות (לפחות 100 נקודות צבורות) כדי להשלים את מחיר הפריט.
  • לא ניתן לממש נקודות באותה העסקה בה נצברו, אלא אך ורק בעסקה נפרדת.
  • דמי הצטרפות אינן מקנים  צבירת  נקודות.
  • לא ניתן לממש נקודות על קטגוריית הלבשה תחתונה, שעונים, גרביים ומבשמים.  
  • החברה רשאית לקבוע מעת לעת אילו מהמוצרים ניתן לרכוש במימוש בנקודות ואילו מוצרים אינם ניתנים לרכישה באמצעות מימוש הנקודות.
  • החברות במועדון מקנה זכות ליהנות מצבירת נקודות במקביל למבצעי הנחות. החברה רשאית לפי שיקול דעתה בלעדי שלא להעניק כפל למבצע הנחות.
  • מימוש נקודות יתאפשר ברכישה בחנויות בלבד, לרבות חנויות אאוטלט. באתר החברה לא ניתן לממש נקודות.
  • רכישת מוצר בנקודות הינה לפי מחירו המלא (המחיר על הפריט) וללא מבצע ו/או הנחה ו/או הטבת מועדון, אלא אם ייקבע אחרת על ידי החברה.
  • רכישה באמצעות נקודות, שובר הנחה, או מימוש מתנת /הטבת יום הולדת אינה רכישה מזכה ואינה מקנה צבירה של נקודות.
  • ככל חבר מועדון מחזיק בחברות מועדון נוסף ככל שישנו, שתקף בחנויות ובאתר, יובהר כי ניתן להשתמש בעת רכישה רק בחברות של מועדון אחד.
  • החברה תהיה רשאית לשנות ו/או לעדכן, מעת לעת, בכפוף להוראות הדין, את ערכה הכספי של כל נקודה צבורה, ו/או את שיעור הנקודות הנצברות ברכישה ו/או את אופן הזכות לצבירה ו/או למימוש נקודות, ו/או את אמצעי התשלום המזכים בצבירת נקודות ו/או לקבוע תנאים וסייגים נוספים באשר לזכות לצבור ו/או לממש נקודות, לפי החלטתה של החברה ושיקול דעתה של החברה. 
  1. החברה תהא רשאית לערוך מבצעים והטבות ייחודיים במסגרת המועדון אשר יהיו תקפים למשך תקופה מוגבלת ובאיזה מהמותגים הנמכרים על ידה ובאילו מהחנויות ו/או האתר.
  2. במידה וחבר המועדון ניצל יותר מהנקודות המגיעות לו בשל תקלה או שיבוש במחשבי החברה, אזי החברה רשאית לדרוש מהחבר החזר כספי בערך של 1 ₪ עבור כל נקודה שנוצלה בטעות וזאת על מנת לכסות את הגירעון בנקודות או קיזוז נקודות בקניה הבאה.
  3. במידה ויינתן זיכוי או החזר כספי בגין השבת פריט שנרכש במסגרת רכישה המזכה את החבר בצבירת נקודות, יקוזזו הנקודות שניתנו לחבר המועדון בעבור אותו פריט מסך הנקודות שנצברו עד לאותה עת בחשבונו ובאם וסכום הנקודות הצבור בפועל נמוך מסכום הנקודות אותן יש לקזז הרי שסכום ההפרש/גירעון בנקודות יופחת מסכום הזיכוי או ההחזר הכספי בערך של 1 נק’ שווה ל- 1 ₪.
  4. בטעינת כרטיס מתנה ו/או רכישה של אמצעי תשלום אחרים לא ייהנה החבר מהטבות מועדון, לרבות צבירת נקודות. למען הסר ספק מובהר כי טעינת כרטיס מתנה תתאפשר אך ורק במזומן או אשראי לפי קביעת החברה.
  5. יתרת הצבירה תופיע על חשבונית רכישה. כמו כן, חבר יכול לבדוק בכל עת  את יתרת הצבירה באיזור האישי באתר כאן. הרישום שבידי החברה הוא זה שיקבע באופן סופי ומוחלט את סכום הנקודות שצבר כל חבר. חבר החש עצמו נפגע בכל הקשור לסכום הנקודות שצבר, או מכל עניין אחר הנובע מתקנון זה, רשאי לפנות לשירות הלקוחות כאן של החברה ולהעלות השגותיו. החלטת החברה תינתן בתוך 14 ימי עסקים והיא סופית ובלתי ניתנת לערעור.
  6. מימוש הטבת הנקודות יתאפשר במשך שנה וחצי (18 חודשים) בלבד מיום הרכישה המזכה האחרונה, כאשר כל רכישה מזכה נוספת באחת מחנויות החברה ו/או האתר, תאריך את תוקף תקופת המימוש ב- 18 חודשים נוספים. חבר מועדון שלא יבצע רכישה מזכה במשך 18 חודשים מיום הרכישה המזכה האחרונה – תימחק יתרת הנקודות שצבר ללא כל פיצוי. המחיקה תתבצע באופן אוטומטי והחברה לא תהא מחויבת להודיע לחבר המועדון מראש על המחיקה כאמור ולאחר מכן לא תשמע טענה נוספת בעניין זה. החברה רשאית לקצר או להאריך את תוקף המימוש והכל בהתאם להוראות הדין.
  7. חבר המועדון ייהנו מהטבות ומבצעים מיוחדים לפי שיקול דעת החברה, עדכונים מוקדמים לגבי ימי מכירה מיוחדים, הגעת קולקציות מוצרים חדשים ומבצעים אחרים, לפי שיקול דעתה של החברה והודעות על כך תימסרנה במסרונים, במיילים וכד’ והחבר מאשר הסכמתו לקבל הודעות אלה.
  8. לא יינתנו הטבות ו/או נקודות בדיעבד על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עסקאות שבהן לא ניתנו הטבות ו/או נקודות עקב אי הצגת כרטיס מועדון ותעודת זהות בעת הרכישה.
  9. החברה רשאית לבקש תעודה מזהה ממי ממבקש להצטרף למועדון, לבצע רכישה מזכה, מימוש נקודות או הטבות.

הטבות המועדון:

  1. חברי המועדון ייהנו מהטבת 7% הנחת מועדון בכל רכישה בחנויות הרשת שאינן חנויות אאוטלט ממחיר מלא ללא הנחה . בכל מקרה, לא יחולו כפל מבצעים או כפל הנחות או הטבות אלא אם צוין אחרת בתקנון זה או בפרסומים. על אף האמור, הטבת יום הולדת היא בנוסף לכל הטבת מועדון אחרת שתינתן על יתרת התשלום, לאחר ניכוי כל ההנחות /הטבות האחרות ככל שישנן. החברה רשאית לשנות את אחוזי ההנחה ללא כל הודעה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והכל בכפוף לדין.
  2. הטבת יום הולדת – בחודש יום ההולדת תינתן הטבה או מתנה בהתאם להחלטת החברה מעת לעת למימוש חד פעמי עם הצגת תעודת זהות חבר המועדון. ההטבה בדרך של הנחה תהא על יתרת התשלום ברכישה אחת, לאחר ניכוי כל ההנחות /הטבות האחרות ככל שישנן, לרבות מימוש נקודות. הטבת יום הולדת אינה תקפה בחנויות אאוטלט.
  3. לקוח חדש המצטרף למועדון בחודש יום ההולדת שלו, יהיה זכאי למימוש הטבת יום הולדת כאמור לעיל החל מהשנה העוקבת להצטרפותו.
  4. ביטול עסקה תבוצע בהתאם להוראות הדין כמפורט בתקנון כאן.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולשנות את דיוור המבצעים וההטבות מעת לעת בכל דרך שהיא, בין היתר באמצעות הודעות SMS , דואר, דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט, סליפ קופה ובכל דרכי התקשורת האפשריים על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראת הדין ומדיניות הפרטיות של החברה כאן.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לאו), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה (להלן: “זכויות קניין רוחני של החברה“), וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא.
  2. חבר המועדון מאשר ומתחייב כלפי החברה כי לא יעשה על ידו ו/או על ידי מי מטעמו כל פעולה ו/או שימוש ו/או מעשה מכל מן וסוג שהוא בזכויות הקניין הרוחני של החברה, בכל דרך ו/או אמצעי שהוא.
  3. אין באמור בסעיפים אלו כדי לגרוע מזכויותיה של החברה ו/או מהוראות כל דין ובנוסף להם יחולו ההגבלות ו/או האיסורים הקבועים בדין בקשר עם זכויות קניין רוחני של החברה.

שימוש נאות במועדון הלקוחות  

  1. חבר המועדון מאשר ומתחייב כי בהצטרפותו למועדון הלקוחות, חברותו במועדון הלקוחות ובשימוש בו, הוא מקבל ומחיל על עצמו, ללא כל סייג, את כל הוראות ותנאי תקנון מועדון הלקוחות, כפי שיעודכן מעת עת.
  2. חבר המועדון מתחייב כי לא יעשה ו/או לא יסייע לעשות שימוש במועדון הלקוחות ו/או בקשר עם החברות במועדון הלקוחות ו/או הנובע ממנה, באופן הנוגד ו/או המפר את הוראות ותנאי תקנון זה (להלן: “הפרת התחייבות“). 
  3. בכל מקרה של הפרת התחייבות על ידי חבר המועדון, החברה תהיה רשאית לתבוע מחבר המועדון שיפוי ו/או פיצויים בגין כל הנזקים ו/או ההפסדים ו/או ההוצאות שנגרמו ו/או ייגרמו לה ו/או לפעול כנגד חבר המועדון בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה על פי דין.

שונות

  1. האחריות למילוי טופס הצטרפות ועדכון הפרטים הנכונים הינה של הלקוח ולא תשמע כל טענה כלפי החברה בגין אי קבלת כרטיס מועדון או אי קבלת הטבות המועדון מחמת טעות במילוי הפרטים על גבי הטופס. הנתונים האישיים בטופס ישמשו את החברה לצורך פנייה ללקוח ולתפעול שוטף של מועדון הלקוחות.
  2. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי מדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
  3. בכל מקרה של מחלוקת בין הצדדים בקשר עם פרשנותו ו/או אכיפתו של תקנון זה ו/או פעולה ו/או סכסוך הנובעים מתקנון זה ו/או בקשר עם השימוש ו/או החברות במועדון הלקוחות (להלן: “המחלוקת“), מוסכם כי יועצה המשפטי של החברה ישמש כפוסק מוסכם בין הצדדים ליישוב המחלוקת והצדדים מתחייבים כי ישתפו פעולה.
  4. מובהר ומוסכם כי לבתי המשפט בתל אביב בלבד תהייה נתונה סכמות שיפוט ייחודית ובלעדית בכל הקשור למחלוקת בין הצדדים ו/או בכל הקשור לתקנון זה ו/או למועדון הלקוחות והחברות בו.
  5. החברה תהיה רשאית לחבור ו/או לעשות שיתופי פעולה ו/או להוסיף ו/או לגרוע חברות ו/או אתרי אינטרנט ו/או מותגים נוספים למועדון הלקוחות של החברה, לפי החלטתה ושיקול דעתה ובתנאים שייקבעו על ידה.
  6. בכל מקרה של פעולה מצד החברה לטובת חבר מועדון כלשהו, באופן השונה מהאמור בתקנון זה, תחשב הפעולה של החברה לפעולה שהינה לפנים משורת הדין בלבד, ולא תחשב או תשמש כויתור על זכויות החברה ו/או על התחייבויות חבר המועדון.
  7. להסרת ספק, רשימת חנויות החברה בהן ניתן להצטרף ו/או לעשות שימוש במועדון הלקוחות הינה בהתאם לרשימת החנויות המופיעה “כאן“, וכפי שתעודכן מעת לעת.
  8. בכל מקרה בו נדרש עדכון פרטיו של חבר המועדון, באחריות חבר המועדון בלבד לפנות לשירות הלקוחות בלבד. במקרה כאמור, יהיה על חבר המועדון למלא את פרטיו הנכונים בטופס הייעודי לכך או בהתאם לדרישת שירות הלקוחות ולאשר בחתימתו את העדכון, ובכפוף לתנאי תקנון זה.
  9. במקרה בו נשלח על ידי החברה לחבר המועדון קופון ו/או שובר הטבה ו/או קוד שימוש ו/או הנחה כלשהי לשימוש ולמימוש של חבר המועדון, מבלי שיש בכך כדי לחייב את החברה לעשות כן, מובהר כי הקופון ו/או שובר ההטבה ו/או קוד שימוש ו/או ההנחה, הינו לשימוש חד פעמי, לשימוש אישי של חבר המועדון פעם אחת בלבד, אינו ניתן להעברה, ללא כפל מבצעים ו/או הנחות, בתוקף עד למועד הנקוב בו או עד למועד מימושו בפועל – לפי המוקדם.
  10. בעת עסקת רכישה ו/או בכל פעולה אחרת על ידי חבר המועדון תוך הפעלת חברותו במועדון הלקוחות ושימוש בו, לא ניתן להחליף ו/או לשנות ו/או לפצל את עסקת הרכישה בין חבר המועדון מבצע העסקה לבין חבר מועדון אחר ו/או נוסף ו/או לעשות שימוש בחברות ו/או השתייכות למועדון לקוחות אחר ו/או נוסף.
  11. מועדונים אחרים ו/או הטבות של מועדונים אחרים -בכל מקרה בו חבר המועדון ירצה לעשות שימוש בחברותו במועדון הלקוחות, לרבות בעת ביצוע רכישה ו/או מימוש הטבה של מועדון הלקוחות ו/או מבצעים של מועדון הלקוחות, לא ניתן יהיה לעשות במקביל שימוש במועדונים אחרים ו/או בהטבות של מועדונים אחרים, מכל סוג שהוא (לרבות, שובר, קופון, קוד הטבה, כרטיס ההטבה, הנחת עובד וכיו”ב). לפיכך, חבר המועדון יידרש לבחור במעמד ביצוע הרכישה האם לעשות שימוש בחברותו במועדון הלקוחות של החברה או שימוש במועדונים אחרים ו/או בהטבות של מועדונים אחרים.
  12. החברה רשאית להחריג מוצרים מסוימים שייקבעו על ידה מעת לעת אשר רכישתם לא תתאפשר תוך שימוש במועדון הלקוחות של החברה ו/או תוך שימוש בהטבה מהטבותיו, לרבות: קטגוריית הלבשה תחתונה, שעונים, גרביים ומבשמים.
  13. עסקאות ועדים/לקוחות עסקיים/מועדונים אחרים/עובדי חברה/נותני שירותים לחברה – בעת ביצוע החלפה ו/או החזרה של מוצר הניתן כמתנה במסגרת עסקאות ועדים ו/או לקוחות עסקיים ו/או מועדונים אחרים ו/או רכישות עובד/נותן שירות לחברה, לא ניתן לבצע החלפה ו/או החזרה תוך שימוש במועדון הלקוחות.
  14. מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשרות לקוחות החברה כאן במייל service@gus.co.il או באמצעות טל.03-5412323 בשעות הפעילות של שרות הלקוחות כפי שיפורסמו מעת לעת ונכון למועד זה בימים ראשון – חמישי, בימי עסקים בלבד, בין השעות: 10:00-13:00
  15. מטעמי נוחות בלבד, הרשום בתקנון זה הינו בלשן זכר. כל הנרשם בלשון זכר יש לראותו כנכון גם בלשון נקבה.

  

* סוף התקנון *

 

   [1] עדכון זה הובא לידיעת חברי מועדון הלקוחות ו/או המצטרפים החדשים למועדון הלקוחות ביום 10.6.2024.

(2)מותג זה התווסף למועדון הלקוחות בתוקף מיום 19.7.2024; נכון למועד זה נפתחה חנות אחת של המותג בקניון “טי.אל.וי” בתל אביב. TLV

  (3) עדכון זה הובא לידיעת חברי מועדון הלקוחות ו/או המצטרפים החדשים למועדון הלקוחות ביום 10.6.2024

(2)מותג זה התווסף למועדון הלקוחות בתוקף מיום 19.7.2024; נכון למועד זה נפתחה חנות אחת של המותג בקניון “טי.אל.וי” בתל אביב.  TLV