שאלות נפוצות

הזמנות ומשלוחים

ביצעתי הזמנה באתר- מתי אקבל את המשלוח?

שליח עד הבית – עד 5 ימי עסקים

אנו עושים את מירב המאמצים לספק את החבילה במהירות האפשרית.

בכפוף להוראות ולתנאי תקנון האתר – סעיפים 11-13.



ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את כתובת המשלוח

במידה והמשלוח עדיין בשלב הכנה במחסני החברה, ניתן לעדכן את הכתובת למשלוח.
לשם כך יש לפנות לשירות הלקוחות עם ציון מספר הזמנה והכתובת הרצויה דרך הערוצים הבאים:
טלפון: 03-5412323
דוא"ל: [email protected]
או דרך ערוץ הצ'אט

ביצעתי הזמנה וכתובת המגורים שלי לא קיימת במערכת

במידה והרחוב או עיר מגוריכם לא מוצגים במערכת
יש לשלוח מייל ל- [email protected]
לציין את מספר ההזמנה והכתובת הרצויה
אנחנו נדאג לאשר במייל חוזר כי הכתובת עודכנה במשלוח

כיצד אני מברר את סטטוס המשלוח?

לבירור סטטוס המשלוח ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך הערוצים הבאים:
טלפון: 03-5412323
דוא"ל: [email protected]
או דרך ערוץ הצ'אט
ולציין את מספר ההזמנה לבירור.

החזרות והחלפות

מתי אקבל החזר כספי בגין החזרה?

לאחר ששליח מטעמנו אסף את החבילה, הפריט יגיע למחסני החברה ותיבדק תקינותו.

החזר כספי יבוצע בחשבונך עד 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הבקשה, בהתאם לאמצעי התשלום שהוזן בהזמנה המקורית.

כיצד אני מבצע החזרה של פריט?

ניתן להחזיר פריטים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית כאשר אזיקון בטיחות + תווית מקורית מחוברים לפריט.

החזרת פריטים מקולקציה חדשה ניתן לבצע עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

החזרה בחנויות הרשת:
ניתן לגשת ולהחזיר את הפריט בכל אחד מסניפי רשת GANT (למעט סניפי אאוטלט).

החזרה באתר:
יש לשלוח בקשה במייל לשירות הלקוחות שלנו, בציון מס' ההזמנה ומס' הפריט שאותו מעוניינים להחזיר ואנו נתאם איסוף עם שליח שיגיע לאסוף את החבילה.
החזרת פריט כרוכה בעלות של 19 ש”ח עלות שליח.
החזר כספי יבוצע עד 14 ימי עסקים.

כיצד אני מבצע החלפה של פריט?

ניתן להחליף פריטים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית כאשר אזיקון בטיחות + תווית מקורית מחוברים לפריט.

החלפת פריטים מקולקציה חדשה ניתן לבצע עד 21 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

ניתן לגשת ולהחליף את הפריט בכל אחד מסניפי רשת GANT (למעט סניפי אאוטלט).


*פריטים מקולקציית ילדים ניתן להחליף בחנויות הבאות – נצרת, אילת, גבעתיים, TLV, נתניה
פריטים מקולקציית HOME- ניתן להחליף רק בסניף הכיכר


מה לעשות במידה וקיבלתי פריט פגום?

במידה וקיבלת מוצר פגום עם תווית מקורית מחוברת לפריט, יש לשלוח מייל לשירות לקוחות בכתובת [email protected] בצירוף תמונות של המוצר הפגום ומספר ההזמנה.

פריטים ומלאים

באילו חנויות ניתן לרכוש פריטי ילדים?

פריטים מקולקציית ילדים ניתן לרכוש בחנויות הבאות – נצרת, אילת, גבעתיים, TLV, נתניה

באילו חנויות ניתן לרכוש פריטי HOME?

פריטי HOME ניתן לרכוש בסניף כיכר המדינה.

בדיקת מלאי של פריט בחנויות הרשת

במידה והנך מעוניין לברר האם פריט קיים באחד מסניפי הרשת שלנו,
יש ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות עם ציון מס' הדגם הספציפי (כולל צבע ומידה)
באחד מערוצי התקשורת הבאים :
טלפון: 03-5412323
דוא"ל: [email protected]
או דרך ערוץ הצ'אט
אנו נשמח לעזור ולעדכן באיזו חנות הפריט זמין לרכישה.