1927-1949

מותג GANT נולד

בעידוד בניו, ברנרד גאנטמאכר ייסד את GANT, INC והחל לייצר חולצות תחת המותג הפרטי של החברה.

בעידוד בניו, ברנרד גאנטמאכר ייסד את GANT, INC והחל לייצר חולצות תחת המותג הפרטי של החברה. באותה תקופה, העיר ניו הייבן הייתה עיר הבירה לייצור בגדים. אחת הסיבות לכך היא שהייתה בה אוכלוסייה גדולה של מהגרים איטלקיים, ורבים מהם היו יצרני בגדי מוכשרים. היו אלו ימים טובים עבור משפחת גאנטמאכר. העסק גדל וגם המשפחה. שניים מילדיהם של ברנרד ורבקה, מרטי ואליוט, הם אלו שבעתיד יהפכו את GANT להצלחה מסחררת. הילדים, שנולדו ב1921 ו1926, גדלו בניו הייבן, ועזרו במפעל החולצות על ידי ניקוי רצפות ותפירת צווארונים. כשהם גדלו, הם התחילו לפתח חוש אפנתי תוך התבוננות במתרחש בקמפוס של אוניברסיטת ייל השכנה. התובנות שהם הסיקו מההתבוננות זו יסייעו להם לאחר מכן לשנות את פני האופנה האמריקאית לעד. פרוץ מלחמת העולם השנייה קטעה את מהלך הקריירה של שני הבנים שהתגייסו יחד לצבא. עם שובם הביתה בשנות ה40, הם נרשמו ללימודים באוניברסיטת קונטיקט; מרטי התמחה במנהל עסקים, ואליוט למד שיווק. לאחר שרכשו את הכישורים החדשים שלהם, הם החליטו לשוב הביתה ולמנף אותם בעסק המשפחתי. האחים ראו שאמריקה מתחילה תקופה של שינוי מהיר ומשמעותי. המלחמה ניפצה המון מסורות ישנות, ויחד עם זאת סוגים חדשים של אמנות, מוזיקה ואופנה התפשטו ברחבי האומה. מרטי ואליוט ראו הזדמנות וניצלו אותה . הם שכנעו את אביהם שהגיע הזמן לעזוב את PAR EX ואת העסק הקבלני מאחור. במקום לייצר בגדים עבור חברות אחרות, הם ייצרו חולצות מחויטות בהתאמה אישית תחת המותג הפרטי שלהם. באפריל 1949, GANT INC נולדה.

Contents of this issue
The GANT credo

Never Stop Learning


GANT is a company driven by a simple idea: Never Stop Learning. It’s a belief that has guided us since 1949 when Bernard Gantmacher founded a shirtmaking company in the college town of New Haven, Connecticut.

Read more
יצרני חולצות מקוריים

נולדה בשנת 1949


אצל GANT, הכל מתחיל בחולצות, ומעולם לא הפסקנו להמציא אותן מחדש. החולצה שלנו נולדה בשנת 1949 והיא בעלת היסטוריה ומורשת עשירות ומכובדות.

Read more
1907-1927

תחילתו של מסע ארוך


הסיפור של GANT מתחיל בילד אוקראיני ששט לאמריקה בחיפוש אחר חיים טובים יותר, התאהב, הצליח ושינה את הסטייל האמריקאי לעד.

Read more
יצרני חולצות מקוריים

החלום האמריקאי


הציצו על השנים המוקדמות והמשמעותיות של GANT משנת 1907 עד 1968 והכירו את כריסטופר בסטין, מנהל הקריאייטיב של GANT.

Read more
1950s

הצבע נכנס לחיים


עד ש- GANT נכנסה לתמונה, הצבע השולט לחולצות לגברים בשנות ה50 היה לבן. GANT המציאה מראה חדש ונועז ושידוע בתור "התפוצצות הצבע של אוקספורד" שנהיה מאפיין מרכזי בלוק הקולג'י של תלמידי האוניברסיטאות היוקרתיות. היה לזה אפקט כל כך חזק עד שמרטי ואליוט אפילו אסרו על נציגי המכירות שלהם ללבוש חולצות לבנות בזמן העבודה.

Read more
אמצע שנות ה50:

תו איכות


איך G קטנה ודיסקרטית שהוטבעה בחלק האחורי של החולצה הפכה לחלק מהיסטוריית אופנת הגברים האמריקאית.

Read more
1949-1959

להגיע לקהל הנכון


כשזה הגיע למוצרים של GANT, מרטי ואליוט גאנט לא היו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

Read more
1954-1959

ניו הייבן והלוק של הסטודנטים באוניברסיטאות היוקרתיות


במשך עשורים רבים החולצה הלבנה החלקה שלטה במלתחות הגברים, אך כעת, הכל עמד להשתנות. הצבע עמד לפרוץ ובגדול, וזה מתחיל בעיר ניו הייבן שבקונטיקט.

Read more
1949-1960

דגמי הדגל של GANT


הקיפול המושלם, לולאת לוקר, הקפל המרובע, כפתור הצווארון האחורי וכפתור הלולאה. בשביל חברה שרוצה להוביל על מתחריה- חדשנות היא המפתח.

Read more
שנות ה60

חנות הקו-אופ של ייל


החולצה של GANT הפכה לסנסציה מיידית בחנות הקו-אופ בקמפוס ייל.

Read more
1949 והלאה

הכניסה לביגוד הספורט האמריקאי


בין אם זה במסגרת חיי קמפוסים יוקרתיים או בגדי ספורט אמריקאים, GANT יוצרת מראה שהוא גם יומיומי וגם מתוחכם.

Read more
2004 והלאה

הנצחת המורשת


דניאל קרייג החזיר אמנם לאופנה את כפתור הלולאה בצווארון בתור ג'יימס בונד אבל היה זה אליוט גאנט שהמציא אותו כדי לשמור שהעניבה לא תזוז ממקומה. מתיו ווד, מנהל קריאייטיב בGANT מסביר מדוע הכפתור מבצע קאמבק:

Read more